Sista dagarna innan resan...

hästhopparbild lite...
 
Hårddeff nu sista dagarna innan Turkiet och I love it! Är det inte dumt att deffa o hålla på när jag ändå ska missköta mig en vecka och tappa formen? Verkligen inte!!!
 
I onsdags jobbade jag hela dagen så kunde varken ut och gå eller träna. Eller jag gick 35 minuter innan jobbet iåfs.. Sen på jobbet gick jag lite extra :) Igår tränade jag framsida lår på Actic sen gick Jens och jag 75 minuter. Samtidigt som jag åt upp en stor bit ingefära och höjde förbränningen ofantligt mycket! (Eller vääldigt lite, men många bäckar små.....) 
 
Kost och träning idag: 
 
ca 07,00: 2/3 burk kvarg (20 gram protein) + 5 gram BCAA i kapselform (sista jag hade kvar)
 
ca 09,00: uppstigning och fettförbrännare 
 
09,20: 40 minuter promenad
 
10,00: Frukostdrinken - 2 dl havregryn, 3 dl mjölk, 20 gram proteinpulver, bääär... + en verve
 
12,15: Kycklingsallad+ en baguette (stavas det så?!)
 
14,00: Några skumbananer (Utan att fråga om lov.. hoppas det va ok?? :) ) 
 
Träning med jobbet. Mage och baksida lår
 
Gainer+protein = ca 20 gram kolisar+40 gram protein
 
16,00: Mat på jobbet - grekisk pyttipanna - typ kyckling och potatis. Och 2 knäckbröd med ost som vanligt! 
 
Självklart en liten bit sån här efter maten :)
 
18,30: ca 200 gram kyckling + lite rivna morötter
 
Kaffe+grönt te ett antal gånger under dagen
 
ca 21,00: En burk kvarg
 
ca 22,30: En timme promenad
 
00,00: 1/3 burk kvarg + 30 gram kvällsprotein och några mandlar
 
Helgens tips: Skratta/le mer
 
 


 
 Jävligt vettiga saker att göra! 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0