Seg vilodag...

Vilodag från träningen idag som sagt och jobb. Sitter och ser fram emot nästa veckas träning med start redan imorgon (ja söndag tillhör den här veckan men träningsveckorna är inte alltid som kalenderveckorna...)
Axlar, bröst och mage imorgon. Någon dag träning i Västervik. Någon dag i Linköping kanske. Innebandy på onsdag i Horn. Sen i helgen, förmodligen söndag, ska vi till Västerås för att titta på SM i Bodybuilding!
 
Började med testohöjare och kreatin häromdagen så nästa vecka bör jag märka av styrkeökningar oxå. Jag ska även försöka "våga" äta lite mer. Är ju som ni vet lite "deffskadad", jag gillar att vara i form. Eller jag älskar att vara i form men vet att de krävs att jag lägger på mig lite fett för att öka i muskelmassa. Blir ingen onödig grisbulk men ska ändå försöka äta lite mer än innan. Får lite frågor om hur jag äter men det är fortfarande olika från dag till dag men en dag där jag är ledig (vilket jag oftast är nu) kan se ut så här:
 
08,30: 12 gram aminosyror
 
09,30: 2,5 dl havregryn, lite rapsolja, bär, 10 gram proteinpulver, ca 100 gram kvarg, 3 dl mjölk
 
Under förmiddagen En verve energidryck
 
12,30: Kycklingsallad (oftast på royal) Kyckling, pasta, räkor, olika grönsaker och några brödbitar.
 
15,00: 2 dl havregryn, 20 gram proteinpulver, 3 dl mjölk, bär
 
17,00: 15 gram nutella och några skumbananer (7-8 kanske) och 12 gram aminosyror
 
Träning
 
Efter träningen: Gainer: 50 gram kolisar och 30 gram protein
 
 
 
19,00: En laxfilé, 4 potatis, kvarg som sås, blablabla och 2 knäckebröd med ost + en chokladbit eller två efter :p
 
21,30: 200 gram kvarg
 
23,00: 300 gram kvarg och några mandlar
 
Dagarna ser alltid olika ut men oftast är det: Frukost, två lagade mål mat, aminosyror+godis innan träning, gainer efter, 1-2 mellanmål samt kvarg eller kaseinprotein+mandlar eller nötter till efterrätt.
 
På deff ser upplägget ut ungefär likadant bara att jag äter mindre mängd kolisar och fett då.
 
Kom ihåg att dricka vatten oxå! Man behöver inte överdriva och dricka förton liter om dagen, det är bara onödigt, men att bli uttorkad är lidande både för fettförbränningen och för muskelbyggandet.
 
Bröst, axlar och mage imorn!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0