Kvarg...

Skulle gått innan jobbet men sov dåligt inatt så tog "sovmorgon" till 7.. Sen jobbat till 14,15. Halv 3 hade jag PT-pass med en ny dam och det gick bra :) Hon verkar motiverad att träna med mig och det är ju viktigt om de ska bli bra! Själv tränade jag bröst och axlar senare. Och nu har jag varit ute o gått en timme drygt. Har även köpt en del kvarg... 
 
Ignorera godispåsen där bakom och chokladen till vänster i bild ;) 
 
Grymt smidigt med kvarg alltså! Imorgon blir det en halv burk kvarg i frukostdrinken. Mellanmål imorgon blir nog 2 ägg och kanske några äggvitor. Sen mat blir kyckling och ris. Mellanmål kvarg. Mat på jobbet, kommer inte ihåg vad de var men tror de va ok mat. Sen vid 20-tiden typ blir nog ett par ägg igen samt ett antal äggvitor och sen på kvällen en burk kvarg! 
 
 Det är lätt att blanda ihop kvarg och varg. Men det är två helt olika saker... ;)
 
3e dagen på deffen-formen. Det är lätt att blanda ihop den här stollen...
 
... Med ett rep. Det är för att det stavas likadant men baklänges... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0