Hemorage!

En nyöpnnad burk hemorage <3 ! Tyvärr är den "för bra" och kommer förbjudas. Synd att ni inte var här och fick känna doften av denna superprodukt! Hemorage är en av de absolut bästa PWOs jag kört och jag har testat en hel del genom åren!
 
Började ju en liten deff igår. Inga konstigheter så här i början utan det handlar mest om att äta lite mindre mängd kolisar. Ska iväg och träna med en stödkompis nu vid tolv sen jobba på Stenbäcken 14-22 idag igen. Sen promenad... Blir nog rygg idag. Viktigt! Är ju ryggen som måste förbättras mest om jag ska tävla igen. Ska jag det? Jag vet inte än.. 
 
Från tävlningen. Nu står jag där ihop med 3 bodybuildarkillar och ser väligt liten ut eftersom jag är en Classic Bodybuildingkille :p Men iaf, ryggen behöver köttas på :D 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0