Gästträning i Linköping

Hittade en underbar bild på min förra hund Tez!
Tränat rygg på Actic precis och även om den är betydligt köttigare nu än på den här bilden de från dec 2010 så behöver den köttas på mycket mer.. Körde även 3 set biceps och fick så sjuk tryck att jag blev käär i mig själv :)
 
Den fantastiska kvargen. Häromdagen lärde jag mig att kvarg klarar många timmar utaför kylskåpet till skillnad från andra mejeriprodukter. Och igår lärde jag mig att man kan äta kvarg med kanel. OM man gillar kanel. Det går att äta ändå men bättre om man gillar kanel..
 
Det här är en kamel. Ett djur. Kanel är en krydda. Det är den krydda som är den bästa elektrikern. (Kan-el) !
 
Igår tränade jag axlar och lite triceps på Citygymmet. Sen på kvällen blev jag medbjuden på ett intervallpass på Studiofitness på 2 min jogga och 2 min gå. i 30 minuter.
 
Tips vid träning av utsida axlar: Träna med vikter som du kan kontrollera. Har du för tungt tvingas du slänga upp vikten eller ta i med "trapsen" . Tänk utsida axlar så du får kontroll. När du kör hantellyft åt sida så tänk att vikten ska UT ifrån kroppen och inte upp. Håll emot på vägen ner. Det är alltid helheten som räknas men utsida axlar känns som en extra viktig muskel eftersom den ger axelbredden.
 
Nu blir det en välförtjänt tuppis, jag sov ju trots allt bara till halv 11 och är ledig hela dagen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0