Bra pass! Äggstremt!

 Bröst och axelpass med Jennifer idag. Känslan när man har pump i just axlarna är nog bland det bästa som finns! Bra pass! Det har varit en lugn o bra jobbhelg oxå vilket känns skönt. I veckan som kommer har jag ännu inte nåt jobb inbokat men blir säkert några dagar jobb och om de inte blir det så är det ju skönt att vara ledig ;)
 
 
Ägg. äggstremt bra proteinkälla. Äggstra bra eftersom de innehåller mycket näringsämnen. Den äggsakta mängden protein är svårt att säga men ungefär 7 gram PER ägg. Jag äg(g) er i att vara sjuk i huvet lite... Nej nu ska ja äg(g)na mig åt annat. Äta ägg kanske. Får se om jag ska äta gulan eller vitan men jag tror jag äter (b)ägg(e) !

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Ja du är fan lite sjuk i huvet asså!
Men som sagt, bra pass. Så bra att jag knappt kunde styra bilen hem...

Svar: ja vet :p haha de lät bra!
Per Ekbjörn

2012-09-30 @ 21:46:30
URL: http://www.tv3.se/jennifer
Postat av: m

Riskabel övning, kan sluta illa om man drar upp handtaget för långt ;)

Svar: Haha nej de kan ju bli jättetokigt :p
Per Ekbjörn

2012-10-01 @ 22:16:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0