Speciell sallad?

Jazzdag idag :) Bara lite smågrejer som ska fixas annars inget förutom det viktigaste då, träningen och deffen! 
Gick en promenad på 25 minuter nu på förmiddagen sen om en stund går jag ner till stan och tillbaka. I eftermiddag blir det ben. Kommer träna både fram- och baksida lår ihop idag så de blir riktigt tufft pass! Ikväll kanske blir en kortare promenad oxå. Ska försöka poseringsträna idag med samt stretcha efter benpasset. 
 
Spenat och morötter blir fyra gånger sundare om du äter dom ihop med avokado. 
 
Med denna information i bakhuvet lagade jag till en liten speciell sallad som jag åt ihop med ett ägg + 3-4 äggvitor till mellanmål :)
 
Rivna morötter, babyspenat, en avokado och lite ingefära :p
Gott? inte äckligt iaf...
 
Morötter innehåller bland annat beta-karoten som skydder huden och gör att man får lite bättre färg. 
 
Spenat innehåller nitrat som ger ökad styrka (http://perekbjorn.blogg.se/2012/october/stark-som-karl-alfred.html)
 
Avokado innehåller bra fetter
 
Ingefära som jag skrivit om förton gånger tidigare ökar bland annat fettförbränningen samt skyddar mot förkyldningar. 
 
 
Åk på fitnessfestivalen 8-9 december!!!
 
http://www.luciapokalen.nu/2012/04/02/biljetter-till-luciapokalen-2012-finns-att-kopa-nu/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0