Pratar i nattmössan bara...

Igår(onsdag) tränade jag bröst och axlar på Actic i västervik med Niclas. Asskön träningsvärk idag!
Idag (torsdag) blev de mage och triceps. Triceps är riktigt skönt att träna. Det är riktigt skönt överhuvudtaget att träna! I love it! Det betyder - Jag älskar det. På engelska. Engelska är ett annat språk än det vi pratar i här i Sverige. Det är utlänska. Inte utomjordiska. Utomjordiska vet jag faktikt inte hur man pratar men funderar faktiskt på att lära mig det. 
 
Nu ska jag gå o knyta mig. Det är jättekonstigt att gå och knyta sig tycker jag men sen hörde jag att de var ett annat sätt att säga att man ska sova! Så sitter man där med skägget i brevlådan.. Som sagt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0