Grymt ryggpass!

 
Tränade rygg idag och de var ett riktigt grymt pass! Kunde ta ut mig som satan! Ladda upp med en havredrink sen kaffe, några kakor och de sista av havredrinken innan passet samt testohöjare och även en portion plasmajet! 
 
Blev latsdrag, rodd med brett grepp, hantelrodd, baksida axlar med hantlar och serratuspress.
 
Även om man själv tycker att man tränar hårt så går det ALLTID träna hårdare! Och de gjorde jag idag.. Rygg speciellt är sånna muskler som alltid går att träna hårdare. Sen åt vi ihjäl oss på Royal.. På kvällen var jag i Horn och spelade innebandy vilket var fantastiskt jobbigt trots att jag bara var med i en dryg halvtimme :)
 
Nu dägglax för imorn är "tungt arbetspass" 7,30-14,00. Eller så var det inte så tungt. Jazzpass! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0