Härligt!

Sovmorgon, morgonpromenad och nu frukost i solen på balkongen! Är lite molnigt idag tyvärr men just nu asskönt iaf. Fyller på med lite extra kolisar idag när jag ska träna axlar och bröst, sen sänker ja något imorgon när det "bara" är mage och underarmar. Lågt även torsdag då jag har vilodag eller lite cardio bara. Fredag är den ben och då får jag fylla på lite extra igen :)



Delningen finns där men de skulle behövas mer massa. Om jag får blodad tand nästa vecka och vill fortsätta tävla så lovar jag er större lår till nästa tävlning!

 Triceps tränar jag sällan men idag tänkte jag kör lite triccar oxå :)

Imorgon blir det morgonpromenad, golfrunda, mage och underarmar och, om de är ok väder, beachvolleyboll :D

Nu ska jag studera lite posering på datorn sen träna lite själv på det..


Kommentarer
Postat av: WC

Du är för mager. Finns det inga mataffärer i Vimmerby?

2012-06-06 @ 07:19:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0