Varit iväg lite.. igen

Nu är jag hemma för första gången sen i fredags. Jobbade hela helgen sen igår åkte jag till till Horn först sen Linköping. Idag åkte jag hem därifrån och stannade lite i Horn sen kom jag hem under kvällen. Hämtade ut lite kosttillskott oxå :)
 
 Bus med Emme
 
Och lite mys med Walter. 
 
I Fredags åkte jag trampbåt med en stödkompis. Det var mycket jobbigare än jag räknat med och så fick jag rätt bra pump :)
 
På lördagen var jag ledig 1,5 timme så då tränade jag ihop med min underbara syster :) Triceps och mage körde jag. Tror de blev vader med eller? På söndagen tränade jag rygg iaf och "maxade" lite. I chins gjorde jag en 8 med 15 kg runt midjan. Jag passar på att maxa nu när jag är som svagast och ser hur mycket jag kan öka. Det är fortfarande inte viktigt hur stark jag är men ändå kul att se ökningen som förhoppningsvis kommer bli stor nu när jag börjar äta vettigt, börjar med kreatin, ny PWO och en ny testohöjare. Samt festar mindre...
 
I marklyft gjorde jag en 8a på 140 kg. Hade kanske klarat nåt mer reps men eftersom jag kört så lite marklyft så vågade jag inte ta ut mig helt.
 
Igår blev det gästträning på Actic där jag körde bröst, axlar och lite triceps (igen!)
Liten "maxning" även där. en 10a på 39 kg-hantlarna i sned hantelpress. 
 
Vägde mig i söndag och dagsvikten var då 83,5 kg. Fett% igår var 6,7%. Tanken var att komma ner till 6%-6,5% men har inte haft tid att gå promenader så blev lite över. 
 
På kvällen FIFA mot Jens sen mot Danne. Börjar gå bra i det där nu.. Är det för att jag nästan köra mitt bästa nu månne!? :p 
 
Idag blev det ett pass mage och underarmar, även det på Actic som är ett trevigt gym :)
 
 
 
och lite gos med min före detta katt Sessen som Jens är kattvakt åt nu. Katt åt stol, satt i halsen?
Varför får inte jag ligga när Ellos katalog? (Ellos katta låg...)  ! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0