Sitter här igen och känslan är skön!

Nu sitter jag här igen med och dricker kaffe och ska precis gå morgonpromenad. Det var mycket sånt innan tävlingen. Det är en skön känsla även att jag är är lite småhungrig. Hatar egentligen att vara hungri. Jag ska ut och gå och vet att jag ska komma ett steg närmre bättre form. Jag vet att jag kommer se skillnad på formen för varje dag nu (nästan iaf)  Och frukosten efter en sån här promenad är mycket uppskattad :)
 
Och återigen, vill du bygga muskler så optialt som möjligt som ska du inte deffa så ofta som jag gör. För att bygga muskler måste man tyvärr lägga på sig lite fett. Absolut inte mycket som vissa gör, men en viss mängd fett är nästan oundvikligt om du ska bygga.
 
Tävlingsformen nästan. Strax över 4 %. Så lågt kommer jag inte ner nu. Jag skulle kunna men dels krävs de väldigt mycket tid och dels så "tappar jag tid att bygga"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0