Blablabla...

Måste bara lägga ut den här bilden igen, det är så himla fantastiskt tycker jag!

Älskar att deffa, 3e dagen nu och börjar redan se lite skillnad! Dagens cardio: 15 minuter promenad till jobbet, 5 min jogging+ 5 step + 5 min promenad+5 min jogg på gymmet :) På arbetstid!

På kvällen ben

Hatar att vara sjuk. Kunde träna både igår och idag men lite lugnare pass än vanligt eftersom jag inte är helt återställd. Grym träningsvärk i magen idag ändå men det är för jag slarvat med mage på sista tiden.

Älskar att jag ska till Thailand om 11 dagar :)

Hatar när datorn är slöööö.... 


 

Kommentarer
Postat av: Henke

Tråkigt att du blivit sjuk.. Gött att du har Thailand att se fram emot!!



Har precis kommit igång med lite lätte kettlebells pass, längtar tills jag kan dundra på som vanligt!!



Krya på dig!



Mvh

2012-01-07 @ 02:48:59
URL: http://heppsanhometraining.com/blogg.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0