7k :(

 Är sjuk :( Köpte Kan jang, clementin, paprika, citron, grönt te, ingefära häromdagen och allt för att bli frisk fortare. Tror inte det går att påverka så mycket, men om det gör så de går över lite fortare är det ändå värt det...

Igår var jag och handlade mat till nya lägenheten för första gången. BARA atletmat :D Kyckling, lax, kvarg, ägg, ris, massa olika grönsaker osv...

"Tråkig som bara äter såna där nyttig mat"  Är man det!? Själv äter jag en del onyttigt ibland oxå, eller varje dag egentligen men inte så mycket.

 Håller på att flytta och har inte fått någon ordning alls än men kosttillskottsskåpen fixade jag direkt såklart ;)

http://muskelbygget.se

Har varken TV eller internet än i lägenheten...

och kan inte träna... och då måste man roa sig på andra sätt :)

 !  

Tog även en "pre-deffbild" igår men den lägger jag upp om om typ 2 veckor när jag kommit i form och jämför!

 Ida(g) skulle vi köpa lite lampor och grejer till lägenheten. Det blev inte så mycket sånt utan jag hittade massa filmer istället. Den här så riktigt bra ut så jag köpte den ;)

Imorgon blir det äntligen gymmet igen (om jag inte blir sämre) och det ska bli skönt att träna! Kanske tar en promenad på förmiddagen oxå, om det blåser för mycket går jag inne på bandet istället.

Kommentarer
Postat av: Lucas Miller

kolla gärna in min träningsblogg http://lucasmiller.devote.se/och kommentera gärna :)

2012-01-04 @ 20:29:38
URL: http://lucasmiller.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0