Offrat lite muskler...

Thailand del 2 kommer senare...

 Så här är formen efter 2 veckor i Thailand. Eftersom jag försöker vara LITE seriös här med min blogg så vågar jag inte skriva hur mycket vi festat... Lagt på mig nåt hekto fett kanske och tappat cirka 1 kg i vikt men det bör jag gå upp på en vecka om jag bara sköter kost, träning, sömn och kosttillskott vilket jag kommer göra nu.

De första passen efter en sån här resa är lite småjobbiga men gick ändå hyfsat i torsdags då jag körde axlar och bröst. Igår blev det rygg. Avslutade med att maxa i chins och klarade 22 relativt ok chins. Idag har jag tränat mage och snart ska jag ner o köra ben. Imorgon bröst och axlar igen och då räknar jag med att kunna köra lite hårdare än första passet.

Var hos Freddy förut och handlade kvällsprotein  - Fortfarande riktigt gott och riktigt bra kvalité!


Nytt grymt kosttillskott!

Sen handlade ja även detta



http://muskelbygget.se/ugrow-p-376.html?cPath=61 som är helt nytt, gå gärna in och läs om det. Står överallt om hur bra det är så det ska bli intressant att testa! Bland annat aromatshämmande - minskar nivåerna av östrogen (kvinnliga könshormonet) och är anti-katabolt (minskar muskelnedbrytningen)

När jag var på semester hade jag inte en tanke på varken träningen eller kost. Eller jo, jag gjorde 20 chins en dag och 75 armhävningar en dag och joggade 500 meter nån dag. Klättrade även några meter i berg. Annars inget :)
Och återigen, som ni förstår, så är det negativt för träningen att åka iväg o festa så här. Man tar en litet steg bakåt istället för ett litet steg framåt. Men jag tycker fortfarande det är värt det :)

Och nu tillbaka till vardagen med hård o strikt träning, bra mat i rätt mängd vid rätt tillfällen, bra kosttillskott vid rätt tillfällen och bra sömn och tillräcklig återhämtning och förhoppningsvis så lite stress som möjligt och ett psykiskt och fysisk välmående... Alla bitar som behövs för att utvecklas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0