Vill åka igen..

Laddar upp bilder från Thailand på FB som ni säkert märkt. Längtar tillbaka riktigt mycket och längtar till nästa vinter då vi kommer åka igen! Här en bild när vi var ute och paddla och körde dagsfylla :) Inte jag alltså, jag drack bara proteindrinkar...

Igår spelade jag fotbollsmatch här i Vimmerby på konstgräns med HHIF mot Gullringen. Första halvlek var jag avbytare. Sen kom jag in i andra halvlek och första 25 min gick rätt bra faktiskt. Sedan tröt orken, både i benen och konditionen... Men kände inget i knät iaf!

Sedan axlar och bröstpass på kvällen. Idag är jag specialtrött efter att ha sovigt dåligt men ska ta en tuppis nu snart sedan blir det ryggpass på The traninghouse.. Njuter idag av att vara ledig för nu kommer en tuff jobbvecka: Måndag 07,30- Tisdag 16,00. Onsdag, Torsdag, Fredag 07,30-16 och Lördag 15,00-Söndag 16,00
+ Stödkompisarna

Lite senare idag kommer lite intressant studier från tidningen FitnessRx :) 

Kommentarer
Postat av: Henke

Det där med förbättrat minne av kreatin var intressant!!



Finns ingen bättre dryck än ett härligt glas isvatten!!



Mvh

2012-02-27 @ 19:41:12
URL: http://heppsanhometraining.com/blogg.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0