Nytt jobb lite.. utbildning? blablabla...

http://www.studentum.se/Haelsa_livsstil_17576.htm en utbildning som jag funderar på lite till hösten :) Ett år, halvfart och distans.. Perfekt för mig :)

Idag började jag faktiskt ett nytt jobb lite. På solskenet, det tillhör egentligen Stenbäcken men är ändå "ett eget ställe" . Ska jobba där i 3 veckor nu och det känns bra. Har ju inte jobbat ihjäl mig sista tiden direkt...

  Fortfarande för små lår men tycker ändå "lårsvepet" såg ok ut idag och omkretsen på låret på mitt mätställe (som är typ där låret är störst) är idag 63 cm...   och armarna, som är lite bättre, mäter idag 45 cm

Dagens vikt: 86 kg och fett% cirka 7% tror jag...

Har precis fixat sallad som jag tar till maten nu närmsta dagarna.. fixade även citronvatten och riven ingefära+morot :) Hälsofreaktönt? Ja lite faktiskt...

Nu PWO..
 Hot blood! Jag tror jag blir starkare av att bara titta på färgen på den och känna lukten av den ;)  Om jag bara visst hur man gör skulle jag tagit kort även på lukten...

Snart Ryggigt köttpass... eller om det blir ett köttigt ryggpass kanske ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0