Thailand del 1

Igår kom vi hem från Thailand. Jag har varit på många riktigt bra resor men de här är nog den bästa. Vad jag än skriver så går det inte förklara hur bra vi haft det. Igår när jag kom hem var jag först arg på att de va så kallt sen lessen för jag ville tillbaka! Idag känner jag stress för jag är hemma. Känner mig irriterad på datorn med... Hade aldrig några av dessa känslor på hela resan, det var bara glädje!
Thailandsgänget lite - Niclas, Pontus, Angelica, My, Jag och Jens på golvet.

Jens och Jag träffade Niclas och Pontus på flygplatsen och hängde ihop med dom hela resan. Angelica, My och Matilda var med några dagar. Härliga människor! Träffat väldigt mycket roligt och bra folk :)


En av resans höjdpunkter, paddla kajak. Och en av de få seriösa aktiviteter vi gjorde. Eller vi hade ju iåfs med oss rätt mycket öl som matsäck, men ändå :)

Desto fler oseriösa grejer blev det. Som ni förstår kan jag inte berätta om allt, men det här att tattuera in little cat säger väl en hel del!? 

Eftersom datorn kukar sig och det tar ett år att skriva och för jag inte har alla bilder på min dator än så avslutar jag här och skriver mer om Thailand snart igen. Sedan kommer bloggen återigen att handla mest om träning och kost. Tränade förövrigt första passet idag. Har självklart tappat en del styrka men gick ändå ok!

Kommentarer
Postat av: Henke

Välkommen tillbaka!!

Ser ut att ha varit en underbart trevlig resa!! (Älskar Thailand!)



Är det du som tatuerat in litle cat? :D



Mvh

2012-02-03 @ 02:15:24
URL: http://heppsanhometraining.com/blogg.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0