testohöjare...

Bra dag idag.Jobbade 07,30-11,15 typ, fikade, åkt pulka och grillat i solen (mest försökt få bra glöd...) sen ett bröst+axelpass på WAHK! Snart läggdax för imorgon börjar jag redan vid 6 och slutar runt 16 nångång.. Ska ut och åka hela dagen!
Vikt på gymmet idag: 87 kg. Gått upp lite nu när jag börjat med kreatin, brukar bli 1,0-1,5 kg på någon vecka och det beror på vätskan man samlar på sig.

Imorgon ska jag börja med en riktigt bra testohöjare Mass FX The Destroyer +
Sportlab DAA

En naturlig testosteronhöjare. Ska köra dessa i 2 månader. Eller bara en om jag åker utomlands igen...

Skulle kört ben idag men lite småont i ryggen så kör nog ben imorgon istället om det känns bättre


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0