Sköna dagar...

Vad hände igår!? 278 unika besökare! Brukar ligga mellan 100 och 150 nu... Vem ska ja tacka för det här? :)

Det är kallt och det beror på att vi bor i Sverige och att det är vinter. Inget konstigt med det...

Men skönt med sol idag! Jag tränade min klient mellan 9-10 sedan sprang jag 10 minuter (Ok J, det var 9 minuter...) sen tränade jag lite vader. Sedan fick jag besök av grannens fina hund Zorro som jag var hundvakt åt ett tag. Satt i fotöljen och solade med öppen balkongdörr, ingen ökenhetta direkt men skönt med lite solljus som ändå värmde lite! Läste body, fikade massor och var allmänt nöjd!


Nu mellanlandning i Horn hos mina föräldrar sen vidare mot Linköping snart. Ikväll ska Anna och jag träna på Medley. Jag ska kötta rygg. Imorgon förmiddag kör jag ett pass på World Class och då blir det nog mage och armar. Armar var länge sen jag tränade, blir ju bara nån gång i månaden och anledningen till det är fortfarande att axlarna är för små i förhållande till armarna och att armarna används mycket när man tränar resten av överkroppen. Tänk på det så ni inte tränar för mycket armar. Och armmusklerna är relativt små muskelgrupper och behöver därför inte lika många set som till exempel stora muskler som rygg eller lår.

Det är riktigt skönt att inte jobba så mycket nu. Jag tycker om mina jobb men det är skönare att vara ledig så man kan träna mer och umgås mer :)

Dagens och årets träningstips: Få kontakt med den muskel du tränar! Tränar du till exempel mage ska du tänka mage så de verkligen känns på rätt ställe. Vissa muskler är svårare än andra att få kontakt med men med träning så kan man lära sig att få bra kontakt med alla muskler. Detta gäller när man tränar för att bygga muskelmassa. Vill man bli stark så är det bättre att man "fuskar" och tar i med andra muskler oxå.



Dagens andra tips - köp de bästa grejerna på http://www.muskelbygget.se/

Dagens sista tips: Kommentera bloggjäveln mera :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0