Good arms?

Jobba från 14 til 15,30 idag sen bjöd min ena stödkompis mig på mat och efter på "Kinan" :) Tack!
 
Efter det ett köttigt ryggpass! Och lite mätning av biceps.. Sånt man gör när man är 17 och precis börjat träna! Och tydligen gör även när man fyllt 30... 
 
 
Tog 2 skopor Craze idag och jävlar vad pigg jag var och var NÖJD man blir av det :p
Enda problemet är att jag sover sämre när jag tagit det.
 
Lite gäster här i afton och snart en liten promenad sen blir det hyfsat tidigt i säng är tanken. Jobbar imorgon men börjar inte förän 15 så hinner träna, men vad ska jag träna? Vad? Ja kanske blir vader. Annrs en LÖPTUR!?
 
Kvällens tips: Träna inte för mycket. Tänk på att när du styrketränar så "bryter du ner" musklerna och sedan när du äter bra mat och vilar så byggs de upp. Om du tränar för mycket så hinner de inte återhämta sig och således växer det inte lika mycket. Hur många pass man "kan" träna i veckan är olika. Det beror på hur bra du äter, hur hårda pass, om du har ett fysisk jobb eller inte osv..
 
Men att ha minst 3 dagar imellan du tränar varje muskelgrupp kan vara en bra grundregel. Sen återhämtar sig vissa muskler fortare än andra. Tänk även på att sömnen är jätteviktig för återhämtningen. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0