Semesterdeff

Henipa Crown Resort, Oroklini. Ungefär 1,5 mil från Ayai Napa.

All inclusive. Finns gym på hotellet och massa annat bra :)

Har gått bra att jobba nu i drygt 2 dygn men skönt att komma hem sen. Ikväll ska jag försöka packa. Det är mest kosttillskott som ska med haha. Fullproppad dosett, en burk DAA, aminosyror i kapselform, lite proteinpulver och bars. Som sagt, de blir nog en del träning oxå.

Mitt projekt "pizzadeff" får jag skjuta upp nu men istället blir det projekt "semesterdeff" :D
De flesta lägger på sig fett under semestern. Jag ska göra det motsatta och jag ska inte plåga mig. Jag kommer äta de jag känner för, men jag kommer äta mindre mängd totalt än jag gör nu när jag bygger och därför kommer jag minska i fett (förmodligen). Fettmätning idag visade 8,6% och jag känner mig i riktigt dålig form (jämför med mig själv). Ny mätning igen på söndag om 10 dagar. Hur ska det här gå månne?

Och kom ihåg, jag tycker det är KUL att deffa, de är roligare än att bygga muskler :) Känslan när man ser musklerna, konturerna och ådror mer och mer för varje dag är fantastiskt! Och när man är iväg på semester finns INGEN stress och de finns mycket tid till promenader och kanske nån joggingtur på stranden :)

Tog några förebilder nu, lägger ut de tillsammans med efterbilderna sen.

Imorgon tränar jag mage på förmiddagen sen åker jag till Linköping och tränar bröst+axlar på Actic. Lördag ska vi åka gocart, kolla UFC, bowla, festa mm med busgrabbsgänget sedan åker vi till Skavsta på natten och 06,45 flyger vi.
Häst :)
http://www.weebls-stuff.com/songs/Amazing+Horse/
Tack C ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0