4e pizzadagen

4e pizzadagen. Fy fan för fläsk!

Sovmorgon, så jävla skönt! Vakna dock halv 6 så gick upp o drack lite protte då :)
Det ser väldigt exakt ut men avrundar såklart alla klockslag...

05,30: 20 gram protein

09,30: 10 gram aminosyror

10,00: ca 40 min promenad

10,45: 2 dl havregryn, 3 dl mjölk, bär och 20 gram proteinpulver

12,00: Mage, underarmar och vader på WAHK

13,00: 10 gram aminosyror

Poseringsträning! Tack Kim för hjälpen med det och med motivationshjälp till att tävla

14,00: En halv kebabpizza

16,00: Lite kyckling, 150 gram kanske

17.30: En halv kebabpizza och en cola

20,30: En burk kvarg

22,45: 40 gram protein, lite linfrön

Fettmätningen i onsdags visade 8,3 % och idag hade jag 7,3 %. 870 gram cirka. Det är för bra för att stämma men det var olika personer som hjälpte mig att mäta och därför blir det lite olika resultat. Men de brukar inte skilja mer än typ 0,2 % så säg att jag hade 8,1 först och 7,5 % så blir det ändå helt ok :)
Både fettmätning och vanlig våg är mer eller mindre missvisande, något som däremot inte är det är spegeln...
Så tipset till er tjejer med er jävla vikt - SLUTA VÄG ER!

Slutar jobba imorgon 07,30 sen ledig hela dagen och hela måndag. Ska försöka köra något cardiopass imorgon på förmiddagen, kanske en promenad på eftermiddagen sen ett benpass på kvällen :D
Och självklart mumsig pizza ett par gånger...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0