Så jävla nöjd!

I fredags tränade jag baksida lår och mage på träningshuset. Sedan blev lite festligheter hos Robin och Maria, jag höll mig hyfsad lugn dock :) Igår åkte vi till Ikano och kollade lite sedan gästtränade på World Class. Man blir lite kär i de gymmet faktiskt! Hade tänkt att köra framsida lår men blev lite "jazzpass" istället eftersom de är så bra maskiner där. Blev mest rygg, lite mage och lite armar!

Frågade även om de behövde någon PT där så jag fick en mejladress och nu går jag i väntar på svar... Ring mig mer!

 Bra ljus, sämre kamera dock...
Så jävla nöjd! :D


 Robin glömde sin shaker till aminosyrorna men löste de hela på ett smart sätt :p

 Abs...

Idag körde jag framsida lår istället, frontböj, hacklift och benspark! Några set baksida med... Skön pump i låren!

Ett träningspass kan knappast misslyckats när man har de rätta tillskotten http://muskelbygget.se och när man mår så bra som jag gör nu :)

Har kört en uppladdningsfas med Kre-Alkalyn nu, tagit det typ 4-5 gånger / dag under 5 dagar för att höja kreatinnivåerna i kroppen. Kreatin gör att man kan träna lite hårdare och återhämtar sig snabbare bland annat. Finns väldigt många fördelar med kreatin.

Livet är en fest. Ring inte mig mer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0