Kosttillskott igen...

 Flyttat måndag och tisdag sen har jag inte haft internet förän nu, därav inget bloggande förän nu :)

 Var tråkigt att flytta men fick slakta lite möbler och det var kul iaf :p

Tisdag var flytt och städdag, inte så kul och lite annat som va jobbigt så blev vilodag.. Igår tränade jag mage, underarmar och baksida lår! Grym träningsvärk i magen och de beror nog delvis på att jag körde "hjulet" men med stång då och gick lite längre fram än jag brukar, tog riktigt bra!

På kvällen blev jag "medlurad" på en löprunda på 3(?) km! Skön o trevlig löptur ;)

Idag framsida lår, sjuuuukt tryck och jag älskart!
Lite utsida axlar oxå...

* 2 set frontböj
* 4 set benpress
* 4+4 set benspark

Utsida axlar(många reps): hantellyft åt sidan
* 2-3 set Hantellyft åt sidan + gummiband lyft åt sidan


 Mina kära kosttillskott har fått ett nytt hem :D

 Var hos Freddy igår igen och köpte lite bra grejer, Berzerk är fantastikt PWO, DAA som är naturlig testohöjare samt den grymt fettförbrännande Red stack!
"I en studie fick 23 män en daglig dos på 3,12g DAA under 12dgr. Vid dag 12 hade testosteronet ökat med 42% och LH med 33%*. "

http://www.muskelbygget.se/

 Nu finns den här på http://www.muskelbygget.se/ 
Ett av de brutaalste kosttillskott jag nånsin kört... prova det, du kommer få de sjukaste trycket du kan tänka dig och öka riktigt bra i styrka!!!!!




Behövs kosttillskott?

Nej det är inte så att jag bara äter/dricker kosttillskott. Jag äter mat oxå. Jag äter förmodligen mer mat än de flesta, men för att få i sig allt som behövs för att få ut optimalt av träningen så behövs kosttillskott. Till exempel beöhver jag cirka 250 gram protein / dag. Det går att få i sig genom endast kosten, men de blir dyrare och osmidigare och dessutom innehåller proteindrinkar protein av högre kvalité än de som finns i mat. Direkt efter träning är de jätteviktigt att få i sig protein. Ska jag ta med ett köttbit att äta då? Nej inte så snyggt och dessutom inte lika bra som en proteindrink med snabbt protein eller aminosyror...

Omega 3 skulle jag kunna få i mig genom endast kosten men skulle då behöva äta lax eller likande VARJE dag.
 
Kreatin skulle jag kunna få i mig genom kosten men skulle då behöva äta cirka 1 kg kött om dagen...

Vitamin-mineraltillskott skulle jag oxå kunna få i mig genom kosten men skulle förmodligen behöva äta några kilo grönsaker för att få i mig tillräckligt...

PWO. Nej finns inte en chans att få i sig något geonom kosten som ger sån pigghet, pump och fokus som PWOs gör...

Testohöjare då? Finns viss mat som höjer testonivåerna (tror jag?) men är inte alls i närheten av någon bra testohöjare!

Slutsats: Kosttillskott behövs för att få ut maximalt av träningen!  Kommentera gärna om någon tycker annorlunda...

Kommentarer
Postat av: Henke

Snyggt utplacerade tillskott på hyllorna!

2011-09-03 @ 03:52:35
URL: http://heppsanhometraining.com/blogg.html
Postat av: Nilas

Instämmer. Också riktigt avundsjuk på att kunna ha alla kosttillskott uppraddade så fint.

Postat av: Malin

man skulle ju inte klaga på att ha den där kosttillskottshörnan.. börjar närma mig iallafall :D

2011-09-30 @ 08:55:58
URL: http://rounkabillybabe.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0