blub blub blub...

Dåligt med bloggande nu igen, ber om ursäkt för det.. Eller de behöver jag inte göra kanske för de är jag själv som väljer när jag ska skriva :) Ska försöka skriva lite oftare men svårt att hinna ibland.. alltid mycket annat! Måste dock säga att jag tycker det är kul att ni läser bloggen och tycker de är kul att höra när någon gillar det jag skriver. Kul med er som läser för att ni stör er på bloggen oxå ;)
Kommentera gärna och skriv gärna om ni vill att jag ska skriva om något speciellt så ska jag försöka göra det.

Har väldigt mycket att skriva om just nu men ska försöka begränsa mig lite för att långa inlägg är ingen som orkar läsa... Och idag skriver jag mest om mig själv, men kommer snart inlägg om träning, kost och kosttillskott igen.

 Normal.

Förra veckan

Deffade lite men blev väldigt halvhjärtat :p Åt pizza 3 gånger, åt massor underbart goda after eight, gick INGEN promenad eller annat typ av cardioträning, festade både fredag och lördag (knappt jag vågar erkänna de här på min seriösa bloggjävel men så är det iaf, men nu blir de lite lugnare ett tag)
Sköter man sig i veckorna kan man slarva på helgerna, men de är självklart inte optimalt...

MEN har ändå gått ner lite fett. Det optimala är självklart att äta bra, undvika godsaker, gå promenader och inte dricka men det är ändå möjligt att gå ner i fett% om man bara äter mindre än man förbrukar och tränar gym. I lördags var jag på hockey, sen har jag umgåtts i helgen en del sen igår jobbade jag 09,00 till 08,15 imorse som personlig assistent (gör de någon gång ibland) och de var en bra dag, var i Hultsfred hos en kompis till honom och åt sen var vi på bio och såg Svensson Svensson. Sen på kvällen blev de lite slappande.

Den här veckan

Åkte till Västervik idag för att klättra klättervägg men de va inte öppet tydligen. Skönt så slapp vi det och åkte till Actic istället och tränade :)  (Tack Liam)
Utsida och baksida axlar, övre bröst och mage blev det idag. Imorn ska jag för en gångs skull va hemma nästan hela dagen sen åka in o träna med stödkompis. Onsdag ska ja instruera på gymmet på Swedwood igen sen träna med stödkompis igen och på kvällen funderar jag på att vara med på Innebandy men vet inte än om jag vågar...
Torsdag blir det kanske Linköping och träna med Tom på Citygymmet. Lördag kanske till Lund för att titta på Nordiska mäterskapen i Bodybuilding. Söndag jobba. En del annat kul på gång i veckan oxå :)



 Våfflan. Det är en katt.



http://muskelbygget.se/pinkmagic-p-345.html?cPath=61

En grym testohöjare som jag ännu inte testat men kommer göra snart. Namnet påminner väldigt mycket om någon oxå ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0