:)

Liseberg igår som sagt. Jag vet att det här är en träningblogg men vill visa att även om man är lite überseriös med träning och kost och är 28 år så kan man ändå åka till Liseberg och ha roligt :)
 Jens och Jag. Alltid seriösa när vi är tillsammans. Eller ;)


 Jag och älskling och hennes nalle som någon vann åt henne...

 Snyggast <3 http://idaafransson.blogg.se/

 Åt lite på golvet utanför bilen. Mycket kottar i år.
 Frisk

I fredags gjorde jag fettmätning och den visade 6,8%. Exakt vad jag gissade på :) Nu är målet att komma ner till 6,3 till fredag. Sedan 5,8 till fredagen efter!
2 varv golf idag, promenad, lite annan cardio(!) och ett pass på gymmet! Quads och mage.

* 3 set knäböj
* 1 set frontböj
* 6 set benspark
* 2 set tjejmaskin (utsida)

* 2 set hängande benlyft
* 4-5 set "hjulet" men med skivstång, grym övning ju! Tror aldrig jag gjort den innan?!

Vikt på gymmet idag: 85.2 kg

Började med kreatin idag. Kommer inte köra någon uppladdningsfas som jag brukar göra utan kör "bara" PWO med kreatin. Idag blev det hemorage som är grymt uppiggande. Hemorage är den mest uppiggande PWO jag kört. http://muskelbygget.se/prestationshojande-c-64.html
Finns andra riktigt bra PWOs där oxå, jacked, berzerk, superpump med flera!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Undra vilken fettprocent som är den minsta man kan ha? 1,1 % eller? Tycker du verkar lite tjock.



Hur mycket tänker du på träning och att hålla dig fit? 10 min om dagen?

2011-05-10 @ 17:52:58
Postat av: Anonym

2011-05-10 @ 17:53:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0