En dag kvar...

http://www.youtube.com/watch?v=pTM7_-YVypk -  
 inspiration innan gymmet!

Igår tränade jag mage och körde lite stepmaskin. 5 minuter * 2. Låter inte så jobbigt kanske men körde intervaller, 30 sekunder lugnt sen 30 sekunder fort som fan! Blev riktigt jobbigt och det brändes en hel del fett på dom där minuterna :)

Vila idag, var bara uppe och vägde mig och det lutar åt att jag kommer under 83,7 kg och får köra på 82,5 istället för 85 i bänken :D
Bara ett dygn kvar nu.. nervöst lite, är inget "VM i OS" men ändå lite nervöst! Tävlingen börjar vid 13, först invägning, genomgång och lottning så om det är någon som är intresserad av att komma och titta så är 13,30 typ lagom tid att komma tid!



Hur det än går imorgon så ska jag ut och fira det på kvällen :) Öltältet och förfest nånstans! Söndagen blir självklart vila sedan väntar en ny hård träningsvecka. Blir säkert gästträning nån dag med eftersom jag inte jobbar så mycket nu. Beachvolley med nån dag om det är fint väder?

 Igår var lilla Tuva på besök :)


 Vad!? Ser lite konstigt ut men det är min vad..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0