Gästträning och fitnessfive!

 Äntligen hade dom kvarg på Lidl! Dock bara elva burkar och det räcker ju inte länge åt två atletsvin på deff :) 

Tränade mage och baksida lår på Atlet idag ihop med Älsklng!

 Egentligen tycker jag inte om sådana här vridmaskiner men den tar faktiskt riktigt bra på "obliqerna" (sneda magmusklerna)

 Körde lite tjejmaskin idag. Insida lår och jag gör mig inte till på bilden, jag ser ut sådär;)

 Ida trodde hon var stark ida(g) och det var hon oxå lite.


Sedan blev det ett fitnessfivepass på Wahk och idag hade vi domare som ska dömma på tävlingen!
Ökning med en reps sen förra passet :)



* Bänkpress 23 reps
* Biceps 14 reps
* Knäböj Förton reps eller 0 kanske det var...
* Chins 26 reps
* Dips 40 reps

Totalt: 103 reps

Sen blev det 3 superset triceps+biceps vilket gav sjuk jävla pump! Underbart :)

Dagens vikt ca 85 kg och fett% okänd, har avbrutit dom senaste mätningarna för att jag har för högt :p
Men borde ligga på runt 7 %

Kommentarer
Postat av: Henke

Bra pass!



Hur mycket tror du att du kommer ligga på i vikt vid tävling?

Vet inte om jag frågat det innan, men hur lång är du?



mvh

2011-05-04 @ 23:56:22
URL: http://heppsanhometraining.com/blogg.html
Postat av: Ekbjorn

Tack!

Hoppas jag kan komma ner till 83,7 för då behöver jag bara köra på 82,5 i bänkpress :) Men vi får se!

181

2011-05-06 @ 09:41:07
URL: http://perekbjorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0