8,0 i bf...

Morgonvikt idag: 87,0 kg! Fett %: 8,0

Syns att jag gått upp i fett%, men inte konstigt med tanke på hur mycket jag äter. Men är inte så mycket jag gått upp och det kommer synas mer skillnad sedan när jag börjar deffa om jag har lite mer fett från början ;)



Älskling i benpress, hon kör på min sin deff och är jätteduktig :)
http://idaafransson.blogg.se/

Grapefrukt bränner fett

Orsakerna är flera men en ökad fettförbränning i levern och en aptitdämpande effekt är några.

Ägg mättar bäst


Ägg, som jag faktiskt skrivet om flera gånger tidigare, mättar bättre per kalori än de flesta andra livsmedel, och äter du till exempel ett par kokta ägg till frukost äter du spontant mindre hela dagen. Inget bra för oss bulkare bra till deffen!

Sov

De som sover för lite går upp i vikt. Det finns flera orsaker till detta men en av de avgörande är att aptiten ökar. Dessutom sjunker insulinkänsligheten när man sover för lite och det i sig ger större fettinlagring.

Man behöver inte träna ihjäl sig förton gånger i veckan, men man håller sig friskare om man tränar någonting några gånger  i veckan :)



Kommentarer
Postat av: Henke

Gillade ordspråket på sista bilden!!

Ligger nog mycket sanning i det!



mvh

2011-03-24 @ 22:37:08
URL: http://heppsanhometraining.com/blogg.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0