Snart deff :)

Idag är min enda ledig dag men det är ändå inte så ledig för jag ska träffa mina 3 stödkompisar, den första ska jag träna med på gymmet, den andra ska jag gå en promenad med och även den 3e :) Verkar vara bra väder att gå i men blåser onödigt mycket va!?

Kvarg, bara längtar till deffen när jag ser dessa burkar :) Går ju att äta/dricka kvarg även när man inte deffar men för mig blir det mycket mer kvarg på deffen...

Slutresultaten efter deffen 09.. Har förbättrats något sedan dess (hoppas jag på!)

Idag sja jag fixa kort på WAHK, blir ett 3 månaderskort och kommer träna där ibland, på träningshuset ibland och även i Kisa ibland där jag fått träningskort genom jobbet :)
Räknar även med att åka till Linköping och träna på World Class snart och även åka upp till Jocke i Gnesta och gästträna!





Kommentarer
Postat av: Henke

Kvarg går det en hel del här också! ;)



Har du provat Lidls motsvarighet?

Halva priset.



mvh

2011-03-24 @ 15:06:51
URL: http://heppsanhometraining.com/blogg.html
Postat av: Hannah

Jag röstar också för Lidls!! :D

2011-03-24 @ 17:05:38
URL: http://gingertea.blogg.se/
Postat av: Hannah

Sv: Ingen deff än! Jag försöker å käka sådär ändå. När jag deffar ska jag köra hårt, hårt, hårt haha :) Kommer köra från 21 april tror jag. Ska till Riga 18-20 april å vill inte krångla där. Nu de närmsta två eller tre veckorna funderar jag på om jag ska köra en lågkaloridiet. Bara för att kunna jämföra lite med deffen. Kanske skulle vara skoj :D

2011-03-24 @ 17:10:39
URL: http://gingertea.blogg.se/
Postat av: Grovisarna

Ja, det kan vara nyttigt för dig att komma till World Class och se hur man ser ut när man är riktigt grov!

2011-03-24 @ 19:52:29
Postat av: Ekbjörn

Ja den är bra och mycket billigare så den när det vankas deff åker vi till Västervik för att handla massa kvarg :D

Ja men det kan nog vara smart att vänta till efter den resan ;) Ok men kör inte för lågt med kcal för då tappar du bara muskler, är dumt!

Ja Grovisar men kan vi åka dit nångång då! Kan vi bestämma en dag och åka kanske!??!?! ;)

2011-03-24 @ 20:02:40
URL: http://perekbjorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0