Kloka ord eller bara töntiga?

Tränade axlar och underarmar igår (onsdag). Började med axelpress med hantlar, kändes lite trögt men gjorde ändå en 8a på 41kg. Kändes förmodligen trögt för att jag fortfarande var lite trött i frontdeltat efter söndagens tunga bänkpresspass. Skönt pass som oftast :)

Nattens kloka ord "Den som aldrig gjort ett felsteg värt att dölja har sällan gjort ett framsteg värt att visa"



Nattens kloka ord(?) som jag kommit på själv :D "Ta inte saker i livet för seriöst, ibland måste man vara seriös men inte alltid och man behöver sällan vara överseriös"

Har fått ett uppdrag, 15e mars ska Folkhögskolan har hälsodag och då ska jag vara instruktör i deras nya gym i tre halvtimmespass :) Undra om jag är nöjd för det? Jag är nöjd för det ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0