Jogg

Två klumpedunsar, båda med urusel kondition var på gymmet idag och joggade! Kim och jag körde 15 minuter löpning. Först 5 min uppvärmning sen 10 minuter till i ett inte allt för högt tempo! 2310 meter hann vi och det säger väl en del om tempot :P Tanken är att vi ska öka distansen lite för varje gång nu. Inte som jag först föreslog "Vi springer 15 minuter varje gång och försöker förbättra tiden" :D Inte det lättaste kanske ;)
Sedan tränade jag lite mage. Nu ska jag åka och jobba i kisa om en stund. Imorgon ska jag faktiskt spela tennis (!) tillsammans med den ena stödkompisen, får se hur vass jag är på det! Sedan blir det axlar och lite underarmar imorgon.

Vikt på gymmet idag: 86,9 kg (hade skor idag och det gör några hekto?)

Snart sommar och golf, Jens, sol och alltid annat bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0