Fitnessfiveträning!

Jobbat fre,lör och söndagnatt. Blir lite konstigt med sömnen.. Vilade både lördag och söndag. Idag gjorde jag debut på WHAK och körde fitness5(4) med Andreas! 2 månader kvar till tävlingen idag...
Dagens vikt: 88 kg

Började med bänkpress: 21 reps

Biceps: 12 reps

Knäböj: Fattas för det första ca 5 cm i djupet när jag kör så får träna upp det sen tränade jag bara på 110kg, ska egentligen ha 130kg så har lite att jobba på där! 10 reps, men 0 godkända alltså.

Chins: 22 reps

Dips: 34 reps

Totalt: 89 reps

(25 december gjorde jag 84 reps på en kroppsvikt av 81,5 kg)

Körde lite baksida lår efter oxå, 4-5 set i lårcurl och ett par set "finnen"


Chins

Dips (nej jag tränade inte utan tröja, det är en gammal bild...)

Skönt att vara ledig idag, har suttit på balkongen och jazzat lite.. Imorgon jobbar jag i Kisa sen ledig 3 dagar :D

Kommentarer
Postat av: Henke

Bra ökat!!



Vilken vikt siktar du att ligga på vid tävling?



mvh

2011-03-30 @ 17:40:39
URL: http://heppsanhometraining.com/blogg.html
Postat av: Ekbjörn

Tack :) Tror jag kommer väga ca 84 kg då, väger 87-88 nu men ska deffa bort cirka 2 kg fett sen kommer jag tappa lite vätska..

2011-03-30 @ 17:49:11
URL: http://perekbjorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0