Golf, tungt pass och beachvolley...



Igår blev aktiv, rolig och tuff dag!
30 min promenad på förmiddagen sen åkte jag till Lkpg och spelade golf med Tomas och Axel på en 9håls pay-and-play-bana utanför Berg. Gick rätt bra med tanke på att jag bara spelat korthål här i Vby i år och förra året. Tog ungefär 2,5 timmar. Sedan var jag och åt med Anna och sen var blev det ett riktigt tufft rygg och bicepspass med Tom på Citygymmet!

 Det krävs självklart mer än marklyft för att bygga en sån här rygg (Coleman) men marklyft är en bra övning för att kötta på ryggen, främst mitten och nedre delen av ryggen.

3 riktigt tufft set marklyft (som känns i ländryggen idag!) (140, 160, 140 kg)
3 set latsdrag
2 set rodd
2 set rodd i maskin

3 set bicepscurl med ezstång
3 set bicepscurl med hantel - stående med stöd

Sen gick jag till Trädgårdföreningen och spelade beachvolley med Tomas och ett gäng i drygt en timme! Är lite bättre sand där än jag är van vid vilket gör att det blir ännu mer jobbigt i benen att springa där men är skönare att slänga sig i :) 

Hade tänkt att träna ben idag men jag vilar eftersom jag känner mig sliten efter igår och marklyft tar ganska mycket på benen oxå. Nu blir det en tuppis istället sen ska vi ner och titta på de som tar studenten. Grattis till er :)


Kommentarer
Postat av: Mr Olympia 2007

Hahahahaha! Ronnie Coleman dålig kille, hahahaha. Liten, som en mammut.

2011-06-17 @ 17:02:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0