Fitnessdagen




Idag var Ida och jag i Göteborg på Fitnessdagen. Där var bland annat en fitnessfive-tävling, armbrytning och strongmen-tävling. Det var även utställning av kosttillskott.
 150 eller 160 kg över huvet får anses bra... Köttiga killar! Även att jag aldrig vill bli eller kan bli så stor som dom är det ändå inspirerande att se riktigt köttiga atleter!


Vi hade egentligen tänkt träna på Exhale men var trötta och orkade inte leta så det blev ett pass axlar (och lite övre bröst) på TH när vi kom till Vimmerby vid 21-tiden. I Göteborg kände jag mig riktigt tunn, när jag fick brutal pump i axlarna kände jag mig riktigt köttig... allt är relativt eller vad fan man säger :)

 Ida - fantastiskt snygg som vanligt! http://idaafransson.blogg.se/

Förvånansvärt stark idag för övrigt men jag antar att plasmajet gör sitt :D
Axelpress med hantlar: 36 kg * 10 reps, 39 kg * 6 reps, 41 kg * 4 reps (lite hjälp)
Noterbart är att jag har ryggstödet lite bakåtlutat vilket gör att det blir lite lättare, men ändå nöjd med tanke på att jag inte kör den här övningen så ofta längre samt att jag deffar lite nu...
 häst

Nu blir det mumsigt kvällsprotein! 
 Milk and whey 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0