Bra jobbat!

Dax att utdela lite beröm igen, många vänner som tränar och är duktiga! Har inte fått deras godkännande att skriva här men det struntar jag i ;)

Anton klarade 85 kg i bänk igår!
Jens tog 90 kg i bänk idag!
PG som nu deffar börjar gå neråt i fett%!
Solne som börjat träna har redan gått upp fler kg !
Tonna har börjat träna igen, kul!
Danne köttig som satan har dragit ner lite på kcal och börjar komma i form! hyfsad form iaf ;) 
Ida och Fia kämpar på och blir starkare och starkare för varje vecka!
Jocke börjar bli riktigt stark så nu vågar jag inte ens åka till Gnesta för att gästträna längre ;)

Och så lite berömd till mig själv :) Tränade underarmar, omvänd biceps,på 47,5kg i lördags, körde sittande vadpress på 110kg igår och klarade 20 chins idag trots viktuppgång och några veckors uppehåll från chinsen! Har fått en bra åder på triceps förmodligen för att jag börjat träna triceps nu! Och är tydligen jävligt nöjd!


 Jag och min häst, vi brukar galoppera lite ibland.. Ibland skrittar vi och ibland gnäggar hästen...och ibland är jag väldigt seriös kille ;)


Kommentarer
Postat av: E

hur seriöst tror du att det känns om du skriver utan deras godkännande...???

E

2011-01-18 @ 16:52:52
Postat av: Ekbjörn

Jag tror inte dom tar illa upp, var ju ingen elakt jag skrev direkt ;) Så jag tycker det känns seriöst, men det är ju vad jag tycker :) Vad tycker du E?

2011-01-19 @ 09:27:22
Postat av: pia25

Var roligt när man har en flickvän som tränar med :) har hon oxå träningsblogg som man kan kika på och få inspiration?

2011-01-19 @ 12:57:37
Postat av: Ekbjörn

Ja det är jättekul :) Nej hon har inte det tyvärr, men kan säga till henne att hon borde fixa det :)

2011-01-19 @ 13:19:12
Postat av: Joakim

Det känns mkt bra att du skriver utan mitt godkännande...skriv gärna att jag är ännu starkare nu, tog ju 120kg 5*5 idag!

2011-01-19 @ 20:37:43
Postat av: E

ibland kanske man vill behålla sina resultat för sig själv.

O om du nu ska jobba som PT ska man kunna lita på dig!? (därav frågan om seriositeten.)

O själv kunna välja att om man vill eller inte vill berätta för andra.



E

2011-01-20 @ 10:50:23
Postat av: Ekbjorn

Bra Jocke :)

Jo sant E, när jag jobbar som PT berättar jag inget om mina klienter till någon, nu var det mina vänner jag berättade om och jag tror dom uppskattar att få lite beröm ibland :)

Men som sagt, när jag är PT är det 100% seriositet som gäller!

2011-01-20 @ 19:02:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0