NÖJD!

 Har inga bilder från min dagsform men den är någonstans imellan dess 2 bilder :p

Riktigt bra pass idag, stark, pigg och nöjd! (tycker man får vara nöjd på gymmet, men inte övernöjd...)

* 4 set axelpress(lite lutning bakåt) 36kg*12 reps, 39kg*9 reps, 41kg*6 reps, 44kg* 4 reps! (liiite hjälp sista bara)
* 4 set snedbänk i smith med mycket lutning: 90kg* 6 reps, 90kg* 8 reps, 100kg*4 reps+70kg*7(?) reps
* 3 set hantllyft framåt - Vikt när det gäller sådana övningar är oviktigt ;)
* 3 el 4 set lyft åt sidan i cable
* 3 set hantellyft åt sidan lutande på bänk, sista trippelset: Lyft åt sidan på bänk+lyft åt sidan med tung hantel - halvvägs upp bara+lyft åt sidan med hantel sista halvan upp med lätt hantel

* Triceps-pushdowns: Alla till failure - 75kg, 60kg, 50kg, 40kg, 30kg, 20kg, 10kg... sista set var riktigt snyggt när jag knappt orkade mer på 10kg!

En av anledningarna till att det gick så bra idag var pga bra förberedelser vilket är viktigt: La mig 12 inatt typ och sov till 9, tänkte gå upp då men gick upp och drack havregryn sen sov till 11 nästan! Frukost: havregrynsdrink, macko, kaffe, vatten och kosttillskotten sen mys med Ida, katten och situation Magnusson :) PWO idag: 1 skopa crack och 2 skopor superpump - lyckad kombination! Samt lite hemliga förberedelser... och nej, jag kör fortfarande inte steroider...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0