Mycket träning...

 Imorgon blir det benpass! Kom på att det blir 7e dagen på rad jag tränar... Inget jag rekommenderar till andra, helst 1 eller 2 vilodagar i veckan.. Men eftersom jag jobbar så lite nu och således kan sova mer(längre på morgon och tuppis när jag vill på dagen!) och äta när jag vill/vad jag vill och koncentrera mig ännu mer på träningen så tycker jag det är ok!
Känns bra i kroppen oxå... Ben imorn som sagt sen blir nog fredag vila, tror jag iaf!


 En kompis kommentar när ja berättade att han var tvungen att äta lite bättre: "Vafan ska jag äta då, en ärta eller!?" Samma person som sa när jag pratade om fettmätning: "Gränsen för fetma, är det 100% eller?!"  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0