Dubbla pass...

Dubbla pass  idag.. Axlar, övre bröst och mage ihop  med PG vid 2-tiden. Inledde med axelpress med hantlar och som jag befarade var jag lite svagare och det var förmodligen mest på grund av att jag slutade med kreatin för en dryg vecka sedan... Då tappar jag(de flesta) lite styrka och det är lite tyngre att träna. Gjorde en 9a på 39orna och för några veckor sedan blev det en 11a... Men fick bra kontakt och pump under passet iaf!

* 3 set axelpress med hantlar
* 3 set axelpress i smithen - var "tvungen" att gå in i andra rummet efter 2 set eftersom min värsta hatlåt kom på radion och det var för mycket folk där för att jag skulle våga gå och stänga av musiken... så det blev
* 3 set utsida axlar med gummiband därimellan!
* 3 set lyft framåt i cable
* 3 eller 4 set lyft åt sidan i cable
* 3 set cablecross - högt (övre bröst)
* 1 set mage på knä (för trött i axlarna för att köra mer!)
* 1 set mage sida i cable - samma sak där....
* 3-4 set cruches på bänk med rep + sittande på bänk med ben upp
* 3 set cruches på bänk med rep - sida

 Vi besökte horhus i Egypten! Eller nej va, men nästan.. kolla bilden ;)


Tränade på kvällen igen, sent pass eftersom Ida jobbat innan
 Ida i Egypten - biceps med 11kg-hantel! Och det efter endast 3-4månaders träning...

* 3 set baksida lår liggande
* 2 set "finnen"
* 3-4 set baksida lår sittande
* 2 set baksida lår liggande med ett ben i taget

* 3 set insida underarmar - "vinkövningen"
* 1 set insida underarmar - stången bakom ryggen
* 3 set utsida underarmar - omvänd bicepscurl
* 1 set utsida underarmar - omvänd bicepscurl i cable
* Några set till undermar som är för krångligt att beskriva här :p

Har gått ner några kilo nu efter resan, vägde 84,4kg på gymmet sen 85,0kg så har gått ner "bara" 1,5-2,0 kg. Tappar något kilo när jag slutar med kreatin sen är inte glykogendepåerna (lagrade kolisar i musklerna) helt fulla nu när jag ätit lite mindre.

Kommentarer
Postat av: A

vilken är värsta hatlåten???



2011-02-01 @ 00:01:40
Postat av: Ekbjorn

So what med pink.. usch jag klarar verkligen inte av att höra den!

2011-02-01 @ 09:25:04
URL: http://perekbjorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0