5 år sedan och nu...

 Januari 2006 - BRA fetttryck :) Har en bra bild framifrån från 06 men den vågar jag inte lägga ut här :p

Vinter 05/06 försökte jag mig på en grisbulk och den lyckades uppenbarligen väldigt bra! Då var det viktigaste att väga så mycket som möjligt, om det var fett jag la på mig oxå spelade ingen roll! Jag skulle aldrig komma på tanken ens att väga mig på morgonen då, det var alltid efter mat och gärna mycket dryck vatten till!

Vägde då som mest 97kg och tror jag var upp i 17% i BF som mest... När jag sedan deffade på våren gick jag ner till 12% väldigt fort och var nöjd med mina 12% som då var min ONseasonform :)



 Januari 2011 - Lite sämre fetttryck :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0