Tänka...

"Lyssna på din kropp"

Idag hade jag tänkt träna men känner mig hängig så tog vilodag. Var sugen på att träna men jag tänkte (O fy fan!!!) att det var bättre att vila så mår jag förhoppningsvis bättre imorgon... Har min enda ledig dag imorgon sen blir det jobb i helgen igen. Nästa vecka ska jag jobba vakennatt på stenbäcken/strandhagen tisdag och onsdag och kommer även då vila både tisdag och onsdag eftersom jag vet att sömnen blir lidande. Jag tänker igen (!) och är bra att göra ibland faktiskt även fast det är svårt för vissa ;)

Imorgon kör jag övre bröst och axlar om jag mår bättre. Mage med kanske. På lördag får jag förhoppningsvis träna på arbetstid igen och då blir det framsida lår - musculus quadricep femoris - 4 muskler:
* m vastus medialis, m vastus intermedius, m lateralis och m rectus femoris ("droppmuskeln")


Jag vet!!! Men jag försöker ju iaf... 


Nu ska jag dricka röd solhatt (echinacea purpurea) + citron och äta ingefära sen blir det en kvällsdrink med nattprotein och blåbär och lite vemma! Tänker INTE bli sjuk nu...

 Foto: Mathilda Nilsson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0