Starka kompisar!

Sådär nånting, jobbat 3 timmar så bara 26 timmar helgvakennatt kvar...
Nere på gymmet förut idag (fredag - igår) och bevittnade 2 lyckade maxningar! Robin, min bänkpresscoach samt kosttillskottsrådgivare :) klarade 120 kg i bänk! Anton som jag tävlar mot i bänk, han först till 100 och jag 150 kg, klarade 90 kg och var väääldigt nära på 95 kg... ajdå, han ligger visst rejält före nu!

På söndag ska jag förmodligen köra några tunga lyft i bänken, om det går dåligt då ger jag upp som vanligt när det gäller bänkpress.. Moget ju :p

Läser lite kloka ord i en almanacka här: "Många människor blir stressade av att behöva skaffa mer pengar för att ha råd att ta det lugnare" Passade på mig just nu som jobbar ihjäl mig förton timmar om dygnet! Dock är det under en begränsad period jag ska jobba så här mycket. Träningen och det sociala livet blir för lidande om jag jobbar så mycket för länge. Imorgon (idag -lördag) ska åker vi till mina föräldrar och min systerdotter är på besök i helgen, hon är 14 månader nu och det var länge sen jag träffade henne så det ska bli skoj :)

 Emme i somras. Jag i somras. Emme och jag i somras. I somras alltså. Emme och jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0