Quads!

Blev framsida lår - quads - på gymet förut! 4 set knäböj i smithen, 3 set hacklift, 4-5 set benspark... Riktigt bra tryck!
Låren börjar se hyfsade ut nu, när jag har pump iaf :p

Blir en lugn lördagkväll men nästa lördag ska jag nog ut och slarva lite :) 3 månader sedan jag drack så det är jag värd! Läs gärna Idas blogg om alkohol:  http://idaafransson.blogg.se/
Nästa vecka blir några färre pass än normalt eftersom jag ska jobba vakennatt tisdag och onsdag sen dricka lite på lördagen.. sen kör jag nog igång med kreatin igen veckan efter! Har då kört en månad utan kreatin...
Kreatin kör man 6-8 veckor sedan håller uppe ungefär 4 veckor och sen kör igång igen.

 Hemkommen från Thailand, 80 kg. Idag 85-86 kg och det är utan kreatin :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0