Målen...

 Alla <3 dag... mys med älskling innan hon åker och jobbar :) Ska träna ihop nu sen äta ute nånstans! Jag ska "gå brevid" på Strandhagen ikväll för på onsdagnatt jobbar jag vakennatt och är då både på Stenbäcken och Strandhagen.

Blir ryggpass nu vid 11! Lite underarmar oxå..

Jo mina mål som jag tänker mig nu ser ut såhär:
* 150 kg i bänk - blir tufft men med mer teknik och om jag inte tröttnar på bänk och tränar det regelbundet nu
* Vikt efter mat 89 kg och morgonvikt 87 kg-vägde 88,2 som mest sist jag körde kreatin+testohöjare
* 8 reps på 110 i latsdrag - gjorde en 6a för nån vecka sen
* 63 cm omkrets runt mitt vänstra lår på min mätpunkt! - Har ca 62 cm nu
* 4 reps på 47 kg i axelpress med hanltar - har gjort en 2a på 47 kg innan
 BRA lår här som någon var väldigt snabb med att kommentera ;) Är fortfarande lår och axlar som är viktigast att förbättra...

Någon gång i början av maj ska jag ha uppnått dessa mål, det är då jag kommer vara som starkast och med mest fetttryck, förmodligen cirka 7,5%, sedan börjar deffen och då ska jag ner under 5,5%...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0