Love it!

Jag älskar att träna! Oftast iaf :)

Baksida lår, lite framsida och mage ikväll!

* 5 set sittande legcurl - grym kontakt!
* 2 set finnen - grymt klen!
* 3 set liggande legcurl - halvt ogrymt!
* 3 set tjejmaskin insida lår - grymt mycket varning på den övningen för oss killar!
* 3 set knäböj med stång framför i smith - grymt lurigt att hålla stången! Fick kramp i biceps tydligen :p
* 2 set knäböj i smith med benen brett  - grymt fult!

* Mage - diverse magövingar :)

 The best magövning ever? Ja, enligt mig iaf om den utförs rätt...

Bullfokad dag imorgon: Jobba 07,30-12,00, fika på 48an, träffa stödkompis 1 och träna med honom, träna rygg, hem och äta och vila lite, träna stödkompis 2 och gå en promenad, FIFA @ Tonna, hem till Älskling :)

"Jag lever ett stilla liv va, jag bara går hej svejs va" - Snickeriet, en av de bästa filmerna någonsin!

Kommentarer
Postat av: britta

serie va? :)

2011-02-08 @ 09:13:27
Postat av: britta

serie va? :)

2011-02-08 @ 09:13:47
Postat av: Ekbjorn

Dokumentär från 1993 :)

2011-02-08 @ 10:25:19
URL: http://perekbjorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0