Fitness Rx!

Grym träningsvärk i pecsen idag :D
Rygg och lite hamstrings idag.. Skulle kört rygg och biceps men eftersom hamstrings (baksida lår) fortfarande "släpar" rätt mycket så blev det så. Bra pass! Om ni undrar varför jag ganska sällan beskriver mina pass, vilka övningar och antal reps så är det för att jag dels inte kommer ihåg exakt eftersom jag alltid köra olika och sen är det svårt att beskriva övningarna ibland. Men om någon vill veta mer om passen så skriver jag självklart mer noga :)

Det är en bild på mina hamstrings. Det är så olika det där men mina är röda tydligen... ;)

Fick idag äntligen hem mitt första nummer av Fitness Rx som jag fick av syrran i julklapp, det tog BARA 2 månader drygt innan den kom.. Är mycket ny forskning kring fettförbränning, muskelbygge, kondition osv som är intressant som jag kommer skriva om i bloggen framöver. Men det blir en annan dag/kväll/natt för nu kommer min Ida äntligen hem snart och hon är mycket viktigare än bloggen, även fast den oxå är viktig :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0