Bänkpressare...

Bänkpressfest på träningshuset i eftermiddag :) Både jag, Robin, PG och John körde tunga lyft/maxningar i bänk idag! Robin lärde mig lite teknik, jag har tydligen ganska dålig teknik så har en hel att hämta där om jag ska lyckas lyfta tyngre!

Inledde med en 9a på 110kg, riktigt nöjd med det! Sen blev bara en 3a på 120kg och sen en 3a till på 120kg
150 kg känns väldigt långt borta just nu, men lite mer teknik, några månader med bänkpress, kreatin i kroppen osv så ska det inte vara omöjligt :)

Sen axelpress med hantlar, utsida axlar, framsida axlar/övre bröst, utsida axlar igen och cablecross... avsluta med smal bänkpress för triccarna, en övning som jag inte gjort på förton år faktiskt!

 Fin teknik :D

Fortfarande lite halvhängig men bättre än igår... Nu blir det Jönssonligan sen kommer älskling (http://idaafransson.blogg.se/) hem om några timmar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0