Köttigt ryggpass!

Extra träningssugen idag efter att haft "ofrivillig" vilodag igår, jobbade hela dagen.. Idag har jag jobbat dag, varit i Stockholm och vänt! Sen blev det ett ryggpass. Skulle kört marklyft men hade lite ont i ländryggen. Fick sjukt tryck i latsen och räknar med träningsvärk imorn. Trainingswork på engelska. Några set underarmar oxå. Sedan avslutade jag med att maxa i chins, 21 stycken blev det. I högt tempo men hyfsat godkända!

Offseason

 Finner inga ord.. PROVA! http://muskelbygget.se

Imorgon är jag ledig hela dagen! Helt fantastiskt! Ska in o träna på eftermiddagen bara.. Eller de är inte så bara, det ser jag fram emot :) Sen blir faktiskt 3 dagar ledig från träningen... = Växa!

<3 Känslan när man tagit beta-alanin och det börjar sticka under huden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0