Bygga muskler

Hur bygger man muskler?

Träna hårt men smart - variera träningen och sträva efter att få kontakt med muskeln, ät bra mat och få i dig tillräckligt med protein, näringsrik mat, bra fetter och den mängd kolhydrater som passar dig (väldigt individuellt). Var noga med vila och återhämtning (vila mellan pass och sömnen) Köp bra kosttillskott samt hitta en balans mellan träningen och annat i livet :)

En golfrunda med Anton och Jocke på Gullringen igår. Sen ryggpass (och lite mage)och på kvällen FIFA med Danne och Tonna :)
Inledde ryggpasset med chins:

40 kg * 4 reps, 46 kg * 3 reps, 31 kg * 6 reps, 25 kg * 7 reps (tror jag?!)

 BF 6,2% - OFFSEASON...
 Kolla nedslagsmärket!! Så här jävla nära var Robin från en hole-in-one idag! Idag körde jag golf med Anton och Robin här i Vimmerby. Vi var med på torsdagstouren och spelade 3 varv. Första varvet gick jag på 22. Andra hade jag 11 slagt efter 4 hål (!) sen var jag "mänsklig" igen och fick 6 slag på 5e.. avslutade sedan med ett par iaf och fick 20 på den rundan. Sista gick jag på 23. Nöjd med min insats idag :)

Sen baksida lår och lite framsida. Körde även lite nedre del rygg.  Sen ett besök hos Freddy http://www.muskelbygget.se/

 Handlade dessa godsaker, protein, vitamin/mineral och lite bars. Min byggartidning kom idag oxå så den fick vara med på bilden oxå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0